Ako (ne)komunikovať so zákazníkmi
Chceme robiť seriózny biznis, nemáme čas odpovedať na vaše otázky a čítať vaše nekonečné e-maily. Preto vás žiadame, Vážení zákazníci, nekontaktujte nás!
Prejsť na Ako (ne)komunikovať so zákazníkmiDnes opäť na tému Medialne.sk
Keď som písal svoj posledný článok o medialne.sk, dúfal som, že sa k tomu webu už nebudem musieť vracať. Dúfal som, že sa väčšina nedostatkov odstráni a bude to bezproblémový, aj keď nie moc podarený web. Dúfal som márne.
Prejsť na Dnes opäť na tému Medialne.skMedialne.sk 2: Ako nerobiť web
Testovanie použiteľnosti znamená, že otestujete funkcionalitu webu ešte pred spustením, aby ste sa vyhli nepríjemnostiam. Ani náhodou to neznamená, že budete testovať reakcie reálnych používateľov na neotestovaný web. V prvom prípade odhalíte väčšinu problémov ešte pred spustením, v druhom sa vám to môže veľmi ľahko vymstiť a nemusí to byť príjemné.
Prejsť na Medialne.sk 2: Ako nerobiť webČitatelia Mediálne.sk: Chceme späť Bohumila!
Už dávno som chcel napísať článok o tom, ako (ne)redizajnovať svoj web, ale bol som lenivý hľadať príklady. Našťastie sa v tomto prípade usmiala šťastena a zoslala mi pomocné barličky v podobe redizajnu Etrend.sk a Medialne.sk.
Prejsť na Čitatelia Mediálne.sk: Chceme späť Bohumila!Ako na správny mailing
Nedávno som dostal reklamný e-mail z martinus.sk. Zvyčajne taký mail iba rýchlo prebehnem očami a ak ma niečo zaujme, tak na to kliknem. Klikol som aj teraz a čakalo ma prekvapenie.
Prejsť na Ako na správny mailing