Kam sa podelo 22 miliónov?
Keď som asi pred rokom čítal článok o 22 miliónovom webe pre Ministerstvo kultúry, bol som nahnevaný. Keby som bol tušil, čo ma čaká o rok, asi by som sa odsťahoval z tejto banánovej republiky.
Prejsť na Kam sa podelo 22 miliónov?Medialne.sk 2: Ako nerobiť web
Testovanie použiteľnosti znamená, že otestujete funkcionalitu webu ešte pred spustením, aby ste sa vyhli nepríjemnostiam. Ani náhodou to neznamená, že budete testovať reakcie reálnych používateľov na neotestovaný web. V prvom prípade odhalíte väčšinu problémov ešte pred spustením, v druhom sa vám to môže veľmi ľahko vymstiť a nemusí to byť príjemné.
Prejsť na Medialne.sk 2: Ako nerobiť webČitatelia Mediálne.sk: Chceme späť Bohumila!
Už dávno som chcel napísať článok o tom, ako (ne)redizajnovať svoj web, ale bol som lenivý hľadať príklady. Našťastie sa v tomto prípade usmiala šťastena a zoslala mi pomocné barličky v podobe redizajnu Etrend.sk a Medialne.sk.
Prejsť na Čitatelia Mediálne.sk: Chceme späť Bohumila!Ako na správny mailing
Nedávno som dostal reklamný e-mail z martinus.sk. Zvyčajne taký mail iba rýchlo prebehnem očami a ak ma niečo zaujme, tak na to kliknem. Klikol som aj teraz a čakalo ma prekvapenie.
Prejsť na Ako na správny mailingAko rozoznať dobrých konzultantov od zlých?
Jednoducho. Ak používajú klamlivú reklamu, určite nepôjde o dobrých konzultantov. Za to dám ruku do ohňa.
Prejsť na Ako rozoznať dobrých konzultantov od zlých?